Ø враховуйте вікові особливості
першокласників: рухову активність, переважання ігрового типу діяльності,
недостатню сформованість вольової регуляції;
Ø індивідуальний підхід до учнів та їх
можливостей, щоб не послабити нервову систему, не знизити самооцінку та
мотивацію до засвоєння знань;
Ø не наполягайте на відповідях біля дошки тих
дітей, які виявляють тривожність, краще об`єднайте їх у групи, що працюватимуть
разом;
Ø порівнювати роботи учня лише з його попередніми
роботами, а не з роботами інших;
Ø уникайте критики учня при свідках, а також
вживання слів “завжди”, “ніколи”;
Ø створюйте ситуації успіху, хваліть учня за
найменші досягнення;
Ø надавайте учням можливість висловлювати свої
думки, підкреслюйте цінність почутого;
Ø давайте учням можливість виплескувати енергію
(фізкультхвилинки, ігри на перервах);
Ø залучайте до спільної діяльності для
згуртування колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.