v проявляти доброзичливе ставлення,
підтримку;
v реалізовувати демократичний стиль
керівництва;
v не висувати на початку року великих
вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями
середньої школи;
v намагатись, щоб заняття викликали в
учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до
навчального предмету в цьому віці;
v орієнтувати дітей на вироблення
об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої
можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і
вдосконалення;
v допомогти учням з низьким соціальним
статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі:
v проводити відповідні класні години
для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм
роботи;
v залучати до позакласної роботи,
групових заходів, щоб вони більше спілкувалися;
v на позакласних заходах давати
можливість проявити себе з кращої сторони;
v звертати увагу однокласників на
успіхи цих дітей у тому, що в них виходить.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.